ניצח את המערכת: הוט תפצה לקוח ב-4,000 שקל

 
עודכן 12:21 21/08/2014

לקוח שרק הצטרף לחבילת הטריפל של "הוט" הספיק להתוודע לחוויית שירות לא מקצועית ומזלזלת מנציגי השירות של החברה. הוא לא עבר על כך בשתיקה ותבע. בית הדין פסק: פיצוי בגובה 3,500 שקלים ו-500 נוספים לכיסוי הוצאות משפט

 
 
 
 
 
איש כועס בשיחת טלפון
איש כועס בשיחת טלפון צילום : GettyImages/אימג'בנק
 

לקוח אחד, עו"ד עמית זילברג, החליט לקחת את בעיית השירות של חברת "הוט" צעד אחד קדימה ואפילו להרוויח מכך כסף. זילברג סיפר למערכת הכל כלול: "טרטרו אותי, מדובר בהרבה בזבוז זמן ואנרגיות, כאב ראש גדול. הייתי לקוח שלהם בחברת הכבלים, ובשלב מסוים החלטתי להצטרף לחבילת הטריפל. הובטח שיחברו אותי מיד, אבל לא כך קרה". מכאן ואילך הוא הועבר מנציג לנציג דרך סחבת שירותית שלא מימשה את החיבור המיוחל לכלל השירותים. זילבר שלא קיבל מענה למכתבו הזועם הגיש תביעה. צפו בסיפור המלא בכתבה.

 

>> לצפייה בכל הקטעים החמים מתוך "הכל כלול"

>> בואו לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו

 
  
 
תגובות
הוסף תגובה 0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.